Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Sütőtökös kenyér

2020. december 17. - S.Viendo

Megint sütőtök recept, mert megunhatatlan... számomra legalábbis. :-) Háááát... itt volt már minden belőle a blogon: pogácsa, leves, dahl, torta, fasírt, nudli, kence, és süti is, most meg egy kenyér. A recept nagyon egyszerű, az étel villámgyorsan elkészíthető és cukormentes is! Hát kell ennél több? Nekem nem.
20201130_153258.png

Hozzávalók:

1 kg sült sütőtök
10 dkg barna rizsliszt
10 dkg zabpehely
3 db egész tojás
5 ek kókuszolaj
1 kk szódabikarbóna
egy marék mazsola
fél marék goji bogyó (el is hagyható) 
csipet só
1 tk gyömbérpor
1 tk garam masala fűszerkeverék
1 tk őrölt fahéj

20201130_153420.pngElkészítés:

Egy tálban összekevertem a száraz hozzávalókat, egy másikban a nedveseket, aztán elegyítettem a kettőt. Kiolajozott (legközelebb inkább sütőpapírt használok) kenyérsütő formában 170 fokon kb. 45 percig sütöttem. Kihűlve gyönyörűen szeletelhető, meg lehet kenni magvajjal vagy krémmel, és nyers vagy aszalt gyümölcsökkel tálalni.

Jó étvágyat!
20201130_153304.png

20201130_153251.pngA recept csodálatos, mint mindig, innen vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2616348890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása