Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

1 hónapos vegán kihívás tapasztalataim

2020. augusztus 02. - S.Viendo

Egy hónappal ezelőtt egy vegán kihívásra adtam a fejem, hogy eldöntsem, nálam hogyan működik, jó-e ez nekem, mit vált ki belőlem, milyen hatással lesz rám, és legfőképp milyen téren történik mindez. Azt kell mondanom, minden téren óriási változásokon mentem keresztül, nem gondoltam volna, hogy ez lehetséges, pedig mindössze egy hónapról beszélünk!images_1.jpg

Nyilván sokat számít már az is, hogy fél éve álltam át egy sokkal egészségesebb étrendre, hogy három hónapja elkezdtem sportolni, és szintén ugyanennyi ideje szedem a vitaminjaimat is. Mégis most érzem igazán magamon azt, hogy szép lassan helyreáll a rend a testemben és a fejemben, sőt pluszba új, csodás dolgokat is megtapasztalhattam.

Közben nagy felismeréseken megyek keresztül, rádöbbenek mindenre, amit eddig nem láttam, vagy hallottam, mert idáig mintha valami szemellenző lett volna rajtam. Sokkal tudatosabb vagyok, és nőtt az önbizalmam is, ami nálam nagy szó! 
vegetables-love-heart-creative_1680x1050.jpgAz első és legszembetűnőbb változás a fogyásom volt, persze nekem sosem volt nehéz fogynom, de most kivételesen nem néztem ki szörnyen utána. :-) Sőt! A bőröm simább és élettel telibb lett, nincsenek sötét karikák a szemeim alatt. A hajam sokkal selymesebb, a körmöm ezerszer erősebb, és iszonyatosan gyorsan nőnek!

Izom épült a lábaimba és a karjaimba, amit nem csak én érzek, hanem már látható is, közben sokkal jobb lett az állóképességem. Több súlyt bírok cipelni, ráadásul úgy, hogy nem köpöm ki a tüdőmet, mire felérek gyalog a negyedikre!

Nyugodtan alszom és kipihenten ébredek, napközben nem esem össze a fáradtságtól egy percre sem! Nem hogy fejfájásom nincsen, de a frontokat már meg sem érzem!
196882.jpgKörnyezettudatosabb lettem, figyelek a háztartási hulladékainkra, nem pazarlok azzal, hogy kidobok kaját, mindent felhasználok, amit csak lehet. Fokozatosan csökkentem a műanyag vásárlásainkat, a cél végleg megszüntetni és csak biológiailag lebomló anyagokat venni. Ha nincs rá mód, viszem a kimosható dolgokat, amiket akárhányszor felhasználhatok!
5trrax9gc.jpgTeljesen más szemmel nézek már az állatokra, bár azelőtt is csak úgy tudtam elfogyasztani őket, ha fejben különválasztottam, tehát nem élőlényként, hanem ételként tekintettem rájuk. Idekapcsolódóan figyelek arra is, hogy többé ne a megszokásaim vezéreljenek, hanem a tudatosságom.

Nem utolsó sorban az egészségi állapotom is jelentősen javult, de erről majd szintén írok egy külön bejegyzést.

Képek forrása: clipart-library.com

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6216100952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása