Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Csicseriomlett

2020. november 04. - S.Viendo

Na ez az az étel, amelynek a neve hallatán picit elmosolyodtam, azonban mikor először kóstoltam, teljesen odáig lettem érte. Pedig az első kettő próbálkozásom nem is mondható annyira sikeresnek, legalábbis a maihoz képest, mert ez a harmadik verzióm valami frenetikusra sikeredett! Továbbá számomra bebizonyosodott, hogy tojás nélkül is lehet isteni finom omlettet készíteni.
20201104_125800.png

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezt nem teljesen szűz olajban sütöttem, pontosabban szólva az olívaolaj extra szűz, de egyszer már fel volt használva. Korábban saját készítésű, lefagyasztott falafelt sütöttem ki benne, és nem akartam kiönteni, így félretettem, hogy valamire még felhasználom.

Milyen jól tettem, a végeredmény ugyanis egy igazán jó ízű, finom ételkülönlegesség lett, de persze ha az olajon kívül variálok is később benne, az alap hozzávalók biztosan ezek maradnak majd.

Hozzávalók:

2 csésze csicseriborsó liszt
2 ek zabliszt
1 kk fekete só
fél kk kurkuma
1 csipet kakukkfű
kb. fél csésze olívaolaj
víz amennyit felvesz
20201104_125805.pngElkészítés:

A száraz hozzávalókat egy tálban alaposan elkevertem, majd fokozatosan vizet adagoltam hozzá, míg a nyers tojáshoz hasonló állagot nem kaptam. Egy palacsinta sütésre alkalmas serpenyőben felhevítettem az olajat (én annyit, amennyi az alját ellepte), és beleöntöttem a masszát.

Fedővel letakartam, majd közepes hőfokon elkezdtem sütni, míg az alja kissé ropogósra nem sült. A gőzben megpárolódik a teteje is, így nem szükséges megfordítani, de ha azt is ropogósabbá szeretnénk tenni, akkor érdemes.

Fel lehet turbózni a sütés elején bármilyen pirított zöldséggel.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6016274274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása