Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Lencse dahl (vegán)

2020. július 18. - S.Viendo

Szeretem a lencsét, de valahogy mindig úgy alakult, hogy csak újévkor ettem belőle, sőt további fajtáiról nem is tudtam, hogy egyáltalán léteznek. A vegán étrenddel elég sűrűn beépítem a napomba, mert most nincs más, ami elvegye a helyét, gondolok itt pl. a húsra. Nem is bánom, mert most kezdek rájönni, hogy isteni ételeket lehet készíteni belőle a főzeléken túl!
20200716_112535.png

Sok helyen láttam már, hogy ez az ebéd, de nekem itt tetszett meg a legjobban, ezért ezt a receptet követtem, és jól tettem, mert a végeredményben egyáltalán nem csalódtam. Néhány dolgot persze kihagytam, mert pl. nem volt itthon garam masala fűszerkeverékem, de így is rettentően finomra sikerült.

Hozzávalók:

1 bögre lencse (előtte 3 órára beáztattam)
1 kis darab reszelt gyömbér
5 db közepes paradicsom (+ egy kis házi paradicsomlé)
1 db vöröshagyma
1 tk kurkuma
1 tk őrölt kömény
1 tk koriander
só, bors ízlés szerint
olívaolaj
2 dl kókusztej
friss aprított petrezselyem
20200717_111215.pngElkészítés:

A felaprított hagymát és a gyömbért pirítani kezdtem az olajon, majd hozzáadtam a feldarabolt paradicsomokat, a fűszereket, a lencsét, és felöntöttem annyi vízzel, amennyi ellepi. Amikor megfőtt a lencse, hozzáadtam a kókusztejet és a petrezselymet, majd jól elkevertem.

Jó étvágyat!

Barna rizzsel és felkockázott avocado-val ettük.
20200717_114340.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8516022490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása