Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kőrözött krém

2020. augusztus 18. - S.Viendo

Soha életemben nem szerettem a kőrözöttet, ennek ellenére gyerekként ettem párszor, ami ugyebár túróból készült, de az íze sosem jött be igazán. Most megtaláltam a tökéletes vegán alternatíváját, amit onnan tudok, hogy ezúttal iszonyatosan ízlett és biztos, hogy mostantól többször el fogok majd készíteni.20200818_191922.png

Épp a youtube-ot nézegettem, amikor rábukkantam egy szuper főzős video sorozatra, és ezáltal rengeteg jó ötlettel lettem gazdagabb. Ott láttam ennek a kőrözött krémnek az elkészítését, és kedvet kaptam hozzá, hátha valami jó sül ki belőle alapon. Nem hogy jó, isteni lett!

Hozzávalók:

200 g köles
1 kis fel lilahagyma
őrölt kömény
őrölt pirospaprika

fekete bors
fokhagyma granulátum (vagy 1 gerezd igazi fokhagyma)
1 kk dijoni mustár
20200818_192203.pngElkészítés:

A kölest alapos átmosás után háromszoros mennyiségű vegetás vízbe feltettem főni, és teljesen szétfőztem, illetve hagytam, hogy elforrja a vizét. Apróra kockáztam a hagymát, majd a fűszerekkel és a mustárral együtt a köleshez adtam és jó alaposan elkevertem.

Jó étvágyat!

Tipp: minimum egy órára érdemes hűtőbe tenni, hogy jól összeérjenek az ízek.
20200818_192208.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6316168778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása