Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán brokkolis-édesburgonyás tócsni és céklafasírt

2020. július 29. - S.Viendo

A 26. napon valamilyen sós uzsira vágytam, de nem szendvicskrémmel megkent kenyér formájában, úgyhogy keresgélni kezdtem a neten. Így akadtam rá egy szuper brokkolis tócsni receptre, de mivel nekem nem volt annyi brokkolim itthon, a másik felét édesburgonyával pótoltam ki.
20200726_153157.png

Hozzávalók:

100 g nyers brokkoli széttörve
200 g nyers édesburgonya lereszelve
40 g zabpehelyliszt
3 ek őrölt lenmag
9 ek víz
1 gerezd fokhagyma széttörve
só, bors ízlés szerint
olívaolaj
20200726_154117.pngElkészítés:

Az olaj kivételével minden hozzávalót alaposan összekevertem, és kisebb golyókat formáztam belőle, amiket sütőpapírral bélelt, és olajsütőspray-jel lefújt tepsire pakoltam. A tetejüket is lefújtam az olajjal, és 180 fokra előmelegített sütőben 20-25 perc alatt megsütöttem, közben félidőnél megfordítottam őket.

Jó étvágyat!
20200726_152902.pngKészítettem hozzá egy mustáros-kesudiós mártogatóst, ami annyit tesz, hogy egy evőkanál dijoni mustárt kevertem el a kesutejfölbe, de önmagában is finom, vagy bármilyen főzelék feltétjeként.

Ezt a receptet alkalmazva kipróbáltam céklával is és hasonlóan finom étel készült belőle, mindössze a zöldségeket cseréltem ki.
20200728_105755.png20200728_115601.pngA receptet itt találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr5316078628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása