Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán tejföl

2020. május 20. - S.Viendo

Már régóta keresgéltem olyan megoldást, ami kipótolhatná a tejfölt, de eddig nem igazán találtam alternatívát. Most viszont rábukkantam egy jó ötletre, amit rögtön ki is próbáltam, sőt ezen felbuzdulva készítettem belőle egy kukoricasalátát is.
20200506_112207.png

A recept roppant egyszerű, és nem is tart sok időbe elkészíteni, viszont szükség van egy darálóra, ugyanis ez a tejföl kesudióból készül. Először nekem is furcsa volt elképzelni, mert nem igazán tudtam, mire számítsak, ám miután elkészült és megkóstoltam, rájöttem, hogy ez sokkal jobb, mint a megszokott tejtermék.

Hozzávalók:

1-2 marék kesudió finomra őrölve
citrom pár csepp leve
egy kevés víz
só ízlés szerint

Elkészítés:

A kesudiót egy kávédaráló segítségével por állagúra őröltem, és egy keverőtálba öntöttem. Belecsepegtettem a citromlét, megsóztam, és annyi vizet adtam hozzá, hogy a végén krémes állagot kaptam.

Jó étvágyat!

Ennek a tejfölnek a segítségével először kukoricasalátát csináltam, majd megpróbálkoztam besűríteni vele egy lencsefőzeléket is, és mind a kettővel tökéletesen működött, nagyon finom ízt adott nekik.

A kesutejföl receptjét több weboldalon is megtaláltam, de ahonnan a konkrét ötletet merítettem, az ez volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr915709352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása