Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán paradicsomos pizzarudak

2020. augusztus 23. - S.Viendo

Ma eljött hozzám a tesóm, úgyhogy finom vendégváró falatokkal akartam számára kedveskedni, na meg persze a családomnak és magamnak is. Gyors, egyszerű receptet kerestem, ami finom végeredményt ad, és szerencsére nem nyúltam mellé a választásommal.20200822_155517.png

Hozzávalók:

50 dkg liszt
1 tk száraz élesztő
1 ek só
1 tk szárított oregánó
fél dl olaj
pizzaszósz*
20200822_155510.pngElkészítés:

Egy tálban összekevertem először a száraz hozzávalókat, majd a nedveseket, és alaposan összegyúrtam őket, aztán konyharuhával letakartam és meleg helyen, kb. 40 perc alatt a duplájára kelesztettem. A megkelt tésztát lisztezett felületen 0,5-1 cm vastag téglalappá nyújtottam és 1,5-2 cm széles csíkokat vágtam. Sütőpapírral bélelt tepsibe helyeztem, a pizzaszósszal megkentem és előmelegített sütőben 200 fokon, 20 perc alatt készre sütöttem.

*A pizzaszószhoz házi paradicsomlevet, lilahagymát, bazsalikomot, sót, borsot, fokhagyma granulátumot használtam, amiket összeturmixoltam, de bárhogy ízesítheted kedvedre.

A receptet itt találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8516174152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása