Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Újra itt!

2021. április 11. - S.Viendo

Január óta nem igazán posztoltam, de sok minden történt. Közben valószínűleg átestünk a covid-on is, habár pozitív teszt nem lett, de a tünetek sok más ismerősünkével megegyeztek. Nem emiatt nem írtam, hanem csak kicsit elment tőle a kedvem, nem akartam erőltetetten, minden áron írni valamit. Most viszont van miről írni, ugyanis egy ideje próbálkozom a TÉNÉ-vel (Teljes Értékű Növényi Étrend), ami elég nagy kihívások elé állított.

A növényi étrend áldásos hatásairól korábban már többször is írtam, illetve most már írásos bizonyítékként tekintek rá a januári fantasztikus vérképem miatt. Sokat olvastam azonban a TÉNÉ-ről, sőt megkaptam Dr. Greger - Hogy ne halj meg című könyvét, ami még jobban felnyitotta a szemem a témával kapcsolatban. Dióhéjban minél kevesebb feldolgozott élelmiszert, és minél több feldolgozatlan növényi táplálékot kellene a szervezetünkbe juttatnunk.

Másnak a vegánság is óriási változást jelenthet (nekem is az volt), de ha nem használhatunk feldolgozott dolgokat (finomliszt, fehér cukor, olaj, stb.), látszólag meg vagyunk lőve. Pedig meg lehet tanulni ezek nélkül is élni, és ha belejön az ember, rájön, hogy nem nagy ördöngősség.

Most már az időjárás is egyre jobb, úgyhogy előszedtem a biciklimet, és mentem vele egy órát, sőt a hidegebb, esősebb napokra a lakásba is biztosítok magamnak egy szobakerékpárt. Mindig is jobb szerettem ezt, mint a futást, úgyhogy mostantól a kerékpározás kap majd nagyobb szerepet - heti egyszer azért majd elmegyek futni is, talán hétvégén.

A plank-hez pedig szintén újra visszatértem, de egy kezdő edzésprogrammal indultam neki, mert három hónapot ebből is kihagytam - nem csak a futásból.

Megint vannak tervek, célkitűzések, lássuk hát, milyen eredményeket produkálok majd!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1616498046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása