Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Gluténmentes vegán pizza különböző feltétekkel

2020. július 10. - S.Viendo

A vegán kihívás hatodik napján kevés időm volt, úgyhogy kerestem valami villámebédnek valót, és hála egy remek receptnek, nagyon gyorsan el is készültem. Emellett az étel rendkívül finom volt, nagyon laktató és még gluténmentes is. Annyira bevált, ízlett a családnak, hogy aztán következő nap is meg kellett sütnöm más fajta feltétekkel.
20200706_122412.png

Az első változat egy padlizsánkrémes-brokkolis, a második pedig egy édesburgonyakrémes-paradicsomos-hagymás ízesítésű lett.
20200707_115328.pngEgyszerűen imádom, hogy olyan különleges a tésztája, és minden gond nélkül, gyorsan megvan, ha követjük a pontos utasításokat. Ami esetleg lassítja picit a dolgot, az a méricskézés, bár annyira kevés összetevőből áll, hogy szerintem nem számottevő az időveszteség. Nem hittem a szememnek, amikor azt láttam, nem hogy liszt nem kell bele, de turmixgépben készül!
20200706_115037.pngHozzávalók:

80 g barna rizs
50 g barna lencse
120 g víz
10 g élesztő
fél kk szárított oregánó
fél kk szárított bazsalikom
fél kk fokhagymapor
fél kk szódabikarbóna
só ízlés szerint
20200706_121124.pngElkészítés:

A rizst és a lencsét vízbe áztattam pár órára, utána a turmixgépbe raktam a többi hozzávalóval együtt és simára turmixoltam. Egy órára meleg helyen magára hagytam, míg megdagadt és buborékos nem lett a tészta, ekkor egy sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem és elsimítottam a tetejét. Végül 200 fokra előmelegített sütőbe raktam öt percre, és miután megpakoltam a feltétekkel, további 10-15 percig sütöttem, a feltétektől függően.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8715993564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása