Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Sütőtökös hajdinafasírt csicseriborsófőzelékkel (vegán)

2020. október 03. - S.Viendo

Itt az ősz, itt van a sütőtök is újra, aminek azért örülök ennyire, mert a kedvenc zöldségem! Imádom a csicseriborsót is, de még soha nem készítettem belőle főzeléket, éppen itt volt már az ideje kipróbálni! Úgy döntöttem tehát, hogy tegnap vacsira összedobok belőlük valami finomat, ami ma ebédre is jó lehet!
20201002_202616.png

Hozzávalók a fasírthoz:

2 marék sült sütőtök
2 marék főtt hajdina
bármilyen liszt
kakukkfű
só, bors
olívaolaj

Elkészítés:

A hozzávalókat alaposan elkevertem egymással, majd nedves kézzel közepes méretű fasírtokat formáztam a masszából, és sütőpapírral bélelt, olívaolajjal lekent tepsire pakoltam őket. A tetejüket is lekentem olajjal, végül 200 fokra előmelegített sütőben, kb 15 perc alatt megsütöttem. Idő közben, megnéztem, hogy ha már nem ragadtak oda, megfordítottam mindegyiket.

Hozzávalók a főzelékhez:

4 merőkanálnyi főtt csicseriborsó
1 fej vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
1 ek őrölt pirospaprika
só, bors
1 marék őrölt kesudió
olívaolaj

Elkészítés:

A hagymákat felaprítottam, és egy kevés olajon üvegesre pirítottam, majd rászedtem a csicseriborsót levével együtt, és felöntöttem még annyi vízzel, amennyi éppen ellepte. Felforraltam kb 15 perc alatt, aztán hozzáadtam a fűszereket és a kesudiót is, ami jó ízt adott neki és szépen besűrítette.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9216225208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása