Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Csupaszín vegán uzsonna

2021. április 12. - S.Viendo

Az alapötletet egy korábbi receptből vettem, de nem akartam sokat pepecselni az étel elkészítésével, így jócskán leegyszerűsítettem.

Hozzávalók:

1 db közepes cékla
2 csónak sült sütőtök
1 db közepes birsalma
főtt barna bulgur (vagy bármilyen más teljes gabona)
őrölt pisztácia
oregano

Elkészítés:

A céklát alaposan megmostam, negyedeltem, megszórtam oreganoval, és héjával együtt egy alufóliával letakart tepsiben, 40 perc alatt megsütöttem. Ezután mellé tettem a szintén megmosott, negyedelt birsalmát is magházával együtt, és fedő nélkül tovább sütöttem őket, amíg az almák meg nem puhultak.

Ekkor kiszedtem őket, a céklának még kellett egy kis idő, de végül az is kész lett, és miután kihűltek, lehúztam a héjukat, az almának pedig kivágtam a magházát. A zöldségeket és a gyümölcsöt, kis kockákra vágtam, összekevertem a bulgurral, és megszórtam a pisztáciával.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1516499310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása