Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Almás-mandulás-banános süti (vegán)

2020. július 18. - S.Viendo

Ha édességről van szó, akkor könnyen el tudok csábulni, persze egy ideje már szem előtt tartom az egészséges hozzávalókat, és így bűntudat nélkül lehet nassolni. Ez a sütemény nagyon egyszerű, gyorsan megvan, és sok tápanyag van benne. Mindemellett pedig eszméletlenül finom, omlós, ráadásul a saját almáimból készült! :-)
20200716_164620.png

Hozzávalók:

6 db kisebb alma
1 db kisebb banán
25 dkg darált mandula
60 g kókuszreszelék
10 dkg datolya
1 kk fahéj
1 csipet szódabikarbóna
4 dkg nyírfacukor
20200716_160623.pngElkészítés:

A datolyát egy kevés vízben puhára főztem, addig a banánt egy villával szétnyomkodtam, az almát megpucoltam és lereszeltem. Az összes hozzávalót jól elkevertem, és egy sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem, majd 160 fokra előmelegített sütőben 40 percig sütöttem.

Jó étvágyat!

A recept az igazi endometriózis diéta könyvből való.

UPDATE! 2020.12.03.

Elkészítettem ezt a sütit meggyel is, alma helyett tettem bele kb. 15-20 dekát, semmi máson nem változtattam.
20201203_202551.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8416022496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása