Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Narancsos-kakaós diós banánkenyér (gluténmentes, vegán)

2020. december 30. - S.Viendo

Sokféle gyümölcskenyeret sütöttem már, ezeknek nagy részét főleg banánból, vagy egy sütőtököset, de általában valamilyen konkrét recept alapján dolgoztam. Most is nézegettem recepteket, ám végül úgy döntöttem, hogy ezúttal magam próbálom meg összeállítani a tésztáját, az eddigi tapasztalataim alapján. Nagyon büszke vagyok a végeredményre, mert sikerült egy igazán finom, tápláló, vegán édességet alkotnom, ami még gluténmentes is! Házi készítésű földimogyoróvajjal maga a mennyország!20201230_145741.png

Hozzávalók:

3 db érett banán
1,5 bögre barna rizsliszt
fél bögre kölesliszt
1 bögre darált dió
4 ek kakaópor (nyers kakaóbabot daráltam)
datolyaszirup (kb. fél csésze)
1 kk őrölt fahéj
fél kk szódabikarbóna
1 kk sütőpor
fél narancs reszelt héja és leve
negyed bögre mandulatej
csipet só
1 ek olívaolaj
20201230_145056.pngElkészítés:

A banánokat egy villával pürésítettem, aztán bele tettem a nedves hozzávalókat is, egy másik tálban a szárazakat kevertem össze. Elegyítettem a kettőt egymással, alaposan összedolgoztam, és egy sütőpapírral bélelt kenyérsütő formába öntöttem. 175 fokon kb. egy óra alatt megsütöttem, tűpróbával ellenőriztem, hogy kellően átsült-e. Nagyon finom lett!

Jó étvágyat!
20201230_145858.pngA receptben 250 grammos bögrét használtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr516363162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása