Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán fügés kenyér

2020. augusztus 10. - S.Viendo

A banánkenyér mintájára megalkottam a fügés kenyeret, amelyhez nagy reményeket fűztem, és azt kell mondjam, nem hiába reménykedtem, mert egy jó állagú és ízű édességet sikerült összehoznom. Legközelebb azért majd eszközölök benne pár módosítást, de csak azért, mert imádok kísérletezgetni. :-)
20200810_070857.png

Az összetevők nagy része nem változott, de hogy egyszerűbb legyen elkészíteni a fügés verziót, megosztok veletek minden pontos lépést.

Hozzávalók:

4 db nagyobb érett füge
1 bögre teljes kiőrlésű tönkölybúza liszt
1 bögre finomliszt
1 bögre darált mandula
negyed bögre vaníliás rizstej
6 ek kókuszolaj
6 ek nádcukor
1 tk sütőpor
1 tk szódabikarbóna
20200810_070804.pngElkészítés:

A fügéket pépesre törtem egy villával, majd hozzáadtam az olajat, és a tejet, ezután a lisztek, a sütőpor, és a mandula is hozzá került. Alaposan elkevertem az egészet, majd egy sütőpapírral bélelt kenyérsütő formába tettem, és 180 fokra előmelegített sütőben 50 perc alatt készre sütöttem.

Jó étvágyat!

Bio gesztenyekrémmel és savanykás nyers almával ettük.
20200810_072230.png

20200810_072338.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr5216127256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása