Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Cukormentes reggeli: Karobos-földimogyorós árpakása

2021. január 03. - S.Viendo

A kásákat mindig is szerettem, mert gyorsan és változatosan elkészíthetők, iszonyatosan finomak, és nem utolsó sorban tápanyagokban gazdagok, feltöltenek energiával. Általában zabot használok hozzájuk, de néha bevetem a kölest, a hajdinát, a tápiókagyöngyöt, vagy az árpát is. Végtelen számú kombináció létezik, az enyémet felturbóztam még ribizlivel, naranccsal és kókuszreszelékkel is.
20210102_092157.png

Hozzávalók:

3 marék árpapehely
2 ek karobpor
1 db banán
1 marék natúr darált földimogyoró
1 ek őrölt lenmag
5 szem aszalt datolya
kókusztej és/vagy víz
kókuszreszelék
1 marék ribizli
fél narancs
20210102_092206.pngElkészítés:

Az árpát a kókusztejben megfőztem, és ha kellett, még vizet adagoltam hozzá. Bele tettem a mogyorót és a lenmagot, a datolyákat, majd a karobport is. Amikor az árpa teljesen megpuhult, lehúztam a tűzről és hagytam hűlni kicsit. A banánt egy villával pépesítettem, és a narancs levével együtt hozzáadtam a kásához. Tálalásnál ribizlit is raktam rá, megszórtam kókuszreszelékkel, és egy narancs szelettel díszítettem.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6616369676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása