Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Lassíts!

2021. január 08. - S.Viendo

Szépen elterveztem mindent, mit hogy fogok csinálni, milyen ételeket fogok enni, mit és mennyit adok a gyereknek, a férjemnek, a vendégeknek, közben sportoljak, házimunkát csináljak. Elviseljem a fogszabályzó által okozott evési nehézségeket, fájdalmakat, a gyógytornász szükséges, de fájdalmas masszírozásait. Aztán jöttek az ünnepek, a hajtás, a sietés, a rohanás, még több stressz, a mindenkinek megfelelni kényszer, és szép lassan elfeledkeztem saját magamról... Ezt kell most helyre hoznom.
zix5yeaxt.png

Kép forrása: clipart-library.com

Tudtam, miket eszem, de a mennyiségek fölött veszettül elveszítettem a kontrollt, és ezért jól lefogytam, amit egyáltalán nem akartam. Az étrend nagyon bejött, iszonyatosan jól éreztem magam tőle, csak sajnos azt nem vettem észre, hogy egyre kevesebbeket eszem. Amikor észrevettem, már majdnem késő volt, rosszullétek jelentkeztek, kezdődő pánikbetegség is felütötte a fejét...

Megálljt kellett parancsolnom magamnak, és szerencsére olyan emberekkel vagyok körül véve, akik szeretnek, ezért ők is figyelmeztettek, és segítettek, segítenek abban, hogy helyre jöjjek. Kellett pár nap relax, hogy pihenhessek, újra gondolhassam az egészet, hogy mit tettem le idáig az asztalra. Nagyon szép, amit letettem, de ez nem elég, mert közben ezt úgy kell elérni, hogy nem teszem tönkre magam.

Tehát hízókúrára fogtam magam, és megpróbálom visszahízni azt a súlyt, amit egy-két hónap alatt észrevétlenül leadtam. Ezt biztos csodálkozva olvassa az, aki szintén súlyproblémákkal küzd, csak a másik oldalon, de hidd el, hogy a soványság is ugyanolyan létező probléma, mint a kövérség. Amikor elkezdtem a vegán étkezést, tudtam, hogy alapos utána járással érdemes csak bele vágni, erről itt írtam.

Amikor viszont kicsúszik az ember lába alól a talaj és nem tud odafigyelni magára, sajnos becsúszhatnak ilyen-olyan hibák, amik szerencsére nem súlyosak, illetve nem kell megvárni, hogy azzá váljanak. Én most újra felállítottam egy célt magam elé, ami az alábbi táblázatban látható.



Jelenleg sajnos csak a háromnegyed részét tudom teljesíteni a napi limitnek, de ez idővel javulni fog, ha nagyon odafigyelek. Menni fog, mert tudom, hogy kellő türelemmel, kitartással, alázattal és hinni akarással bármi teljesülhet!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr5716377858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása