Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Villámkókuszgolyó

2020. október 08. - S.Viendo

Egy villámgyorsan elkészíthető nasis uzsonnára volt szükségem, így egy remek ötlet alapján én is megalkottam ezt a négy összetevős finomságot, ami ráadásul még egészséges és laktató is!
20201007_151049.png

A kislányom is imádja, ezért természetesen neki is készítettem belőle mini golyókat, és bár kevés volt az elkészült mennyiség, még a férjemnek is jutott egy pár darab a végén.

Hozzávalók:

10 dkg mandula
1 ek kakaópor
5 dkg datolya
50 g kókuszreszelék
20201007_151041.pngElkészítés:

A mandulát finomszemcsésre daráltam a kávédarálómmal, addig a datolyát egy kevés forró vízben megpuhítottam, és egy villával szétnyomkodtam. Minden hozzávalót összekevertem, és a masszából golyókat formáztam, amiket a végén kókuszreszelékben meghempergettem.

Jó étvágyat!
20201007_151057.pngA recept ötletet innen vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9916231560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása