Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán sütőtök krémleves

2020. október 15. - S.Viendo

Azonkívül, hogy a sütőtököt sütőben megsütve imádom a legjobban, és szinte csak így készítem, most megpróbálkoztam egy krémleves készítésével belőle, és a végeredmény egyáltalán nem lett rossz, sőt... Mennyei ízvilágú, többször szedős finom ételt sikerült alkotnom, ráadásul villámgyorsan.
20201015_184534.png

Hozzávalók:

fél kg sütőtök
1 közepes fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 cm friss gyömbér darab
fél l rizstej (én házilag készítettet használtam)
2 dl rizstejszín
fél l zöldség alaplé (nekem sárgarépa)

kókuszolaj

Elkészítés:

A tököket feldaraboltam és sütőpapírral bélelt tepsin 40 perc alatt 190 fokon megsütöttem. Addig a felaprított hagymákat egy kevéske kis olajon megpirítottam, aztán rádobtam a reszelt gyömbért is. Amikor a tök megsült, a turmixgépbe raktam és összeturmixoltam az összes többi hozzávalóval.

Tálaláskor pirított őrölt tökmaggal szórtam meg, és hidegen sajtolt tökmag olajjal locsoltam meg, rozsos abonettel ettük.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7316239594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása