Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Sütőtökös vegán pogácsa

2020. október 19. - S.Viendo

Még maradt egy kis sütőtököm, melyből korábban krémlevest főztem, most pedig pogácsát szerettem volna kipróbálni, mert láttam képeken, hogy olyan gyönyörű színe van. Nem lettek olyan magasak, de az ízük valami isteni, és a színe tényleg önmagáért beszél!
20201019_121944.png

Hozzávalók:

7-800 g sütőtökpüré
200 g kókuszolaj
700 g liszt (vagy amennyit felvesz) + a nyújtáshoz
2 cs szárított élesztő (14 g)
2-3 tk só

Elkészítés:

A hozzávalókat összegyúrtam, egy konyharuhával letakarva, meleg helyen kb. két óra alatt a duplájára kelesztettem. Kiliszteztem egy nyújtófát, és ujjnyi vastagra nyújtottam a tésztát, majd pogácsa szaggatóval kiszaggattam és a tetejüket bevagdostam. 200 fokra előmelegített sütőben, sütőpapírral bélelt tepsin, kb. 20 perc alatt megsütöttem.

Jó étvágyat!

Az eredeti receptet itt találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6316246750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása