Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán chilis bab

2020. július 13. - S.Viendo

Már többször készítettem chilis babot hús nélkül, és mindig máshogy csináltam, de egyikkel se voltam 100%-ig kibékülve. Szerintem nem a hús hiányzott nekem belőle, mert ez, amit ma készítettem, messze felülmúlja a korábbiakat, pedig szintén húsmentes.
20200713_121303.png

Hozzávalók:

1 db vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 db sárga paprika
1 db kisebb paradicsom
1 db sárgarépa
1 db fehérrépa
2 ek friss zellerlevél
szárított petrezselyem, oregánó, bazsalikom
1 doboz vörös babkonzerv
1 doboz fehér babkonzerv
1 kocka étcsokoládé
1 csipet fahéj
só, feketebors
1 csipet chili (én chili con carne-t használtam)
olívaolaj
1 kk őrölt babérlevél
1 kk őrölt pirospaprika
egy kevés házi paradicsomlé
20200713_121316.pngElkészítés:

A zöldségeket megpucoltam és felkockáztam. Olívaolajon pirítani kezdtem a hagymákat, majd jöttek bele a répák, a paprika, végül pedig a paradicsom. Mikor megpuhultak, sóztam, borsoztam, megszórtam babérlevéllel, pirospaprikával és a chilivel is. Bele raktam a zeller leveleket, utána a fahéjat, a kocka étcsokit, majd addig kevergettem, míg teljesen szétolvadt. 

A konzerv babokat leszűrtem és alaposan leöblítettem, majd beleraktam az ételbe, és felöntöttem az egészet paradicsomlével. 15-20 percet hagytam rotyogni, közben néha kavartam rajta egyet. A legvégén kerültek bele a szárított zöldfűszerek, amiket jól elkevertem az ételben.

Jó étvágyat!

Az eredeti receptet átvariáltam kicsit, tettem bele fehérrépát, és néhány dolgot kihagytam, de a végeredmény így is mesés lett. Teljes kiőrlésű lenmagos zsemlével fogyasztottam el.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr416002176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása