Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegánosságomról

2020. december 26. - S.Viendo

Nem terveztem ennek a témának külön menüpontot, de kénytelen vagyok erről is írni, mert úgy tűnik, hogy az írásaimmal felbőszítettem néhány, feltehetően húst is fogyasztó személyt, és ezek rettentő alpári és gusztustalan stílusban reagálnak a posztjaimra, holott senki se bántotta őket, úgyhogy ez most nekik szól:

Ha úgy döntök, hogy kipróbálom a növényi étrendet, és megosztom a tapasztalataimat, az még nem jelenti azt, hogy ezt rád is akarom kényszeríteni. Nem akarom, és nem is lehet, mert ahhoz, hogy te is hasonló döntést hozzál, el kéne kezdened gondolkozni, és el kéne hagynod a kényelmes kis megszokott komfortzónádat.

Ja hogy erre képtelen vagy... Sőt lehet, hogy olyan vagy, aki ahelyett, hogy mélyen magába nézne, kikezded azokat, akik máshogy látják, mint te. Szerencsére a piszkálódáshoz ész sem kell, na meg erre biztos marha sok időd is van, ezért sokkal egyszerűbb, és könnyebb, mint valami értelmes tevékenységet csinálni.

Én azért változtattam, mert már régen rájöttem, hogy ez nem csak nekem, hanem a családomnak, az állatoknak, a környezetünknek, és a bolygónknak is jó. Ehhez persze felismerés, bátorság, erő és kitartás kell, főleg olyankor, amikor atrocitások érnek, amiket meg sem érdemlek, és konkrétan talán nem is nekem, hanem úgy ámblokk a vegáknak, vegánoknak szólnak.

Hogy miért támadod őket, az jó kérdés, szerintem te magad sem tudod rá a választ. Amikor majd megtanulsz gondolkodni, együtt érezni, megpróbálhatod egyszer megfogalmazni, mire jutottál, és aztán ha megtanultál írni is, megoszthatod velem. Ha viszont értelmeset nem tudsz, ellenséges kommentet hiába írsz, mert lepereg rólam, és nem is lesz engedélyezve soha.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7916358354
süti beállítások módosítása