Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán paradicsomos-cukkinis pizza leveles tésztából

2020. július 29. - S.Viendo

Ez egy igazi megúszós étel, amit a 27. napom végén raktam össze, és bár nem feltétlenül a legegészségesebb dolog, mivel félkész ételről van szó, mégis rettentően finom a végeredmény!
20200727_192212.png

Hozzávalók:

1 tekercs Tante Fanny leveles tészta
6 db paradicsom
1 db kis cukkini
szárított barzsalikom és oregánó
só ízlés szerint
20200727_191936.pngElkészítés:

Egy nagy tepsit vékonyan kiolajoztam, és rásimítottam a tésztát, majd megpakoltam a karikára vágott zöldségekkel, jól megfűszereztem, megsóztam és a 180 fokra előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt készre sütöttem.

Jó étvágyat!

Tálaláskor egy kis sörélesztőpehellyel szórtam meg, aminek kicsit sajtos íze van, ezért nagyon jól illett a képbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7016081732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása