Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 27. nap és a menü

2020. július 27. - S.Viendo

Valamiért ma nem jól működött a blog motorja, úgyhogy nem tudtam korábban elkezdeni posztot írni, így fogalmam sincs, mikor sikerül végeznem... A lényeg, hogy kenyeret és pizzát sütöttem, de egyiket se a szokványos módon ám, mert az távol álljon tőlem! :-)
20200727_191936.png

Maradt még egy kis banánkenyér, ezért a kislányom legnagyobb örömére ma is ez volt a reggeli, csak most ribizli nélkül. 

REGGELI: Mogyoróvajjal megkent kakaós banánkenyér, alma szeletekkel
20200727_083245.pngVégre már egy zöld leveles üde turmixot is tudtam csinálni, bár sokáig kísérleteztem vele, mire jó íze lett.

TÍZÓRAI: Spenótos-almás-fahéjas-fügés-kókusztejes smoothi
20200727_103541.pngMég mindig maradt a lencsefasírtból, úgyhogy ez volt a feltétem most utoljára az ebédhez.

EBÉD: Spenótfőzelék vöröslencsefasírttal
20200727_115537.pngKövetkezett egy újabb kenyérsütés, és bevallom, hogy ennek receptjén mindig módosítok egy kicsit, minden sütés alkalmával muszáj valamit változtatnom rajta.

UZSONNA: Házi teljes kiőrlésű répás-cukkinis magos kenyér, csicserihummusszal és nyers zöldségekkel (fejes saláta, paradicsom, kápia paprika, kígyóuborka, lilahagyma - csak ez utóbbi lemaradt a képről)
20200727_160223.png20200727_160008.pngMég a múltkor vettem egy csomag vegán leveles tésztát, de fogalmam se volt, hogy mit fogok majd készíteni belőle, aztán megtaláltam ezt a szuper jó ételt!

VACSORA: Paradicsomos-cukkinis pizza
20200727_192212.pngNem fogok sűrűn félkész ételt vásárolni, nem is vagyok a híve, de néha szerintem belefér, pláne ha egy rohanós nap elé nézünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1916080392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása