Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán hamis túrós tészta

2021. április 17. - S.Viendo

Egy rendkívül egyszerű és gyors ételt készítettem, aminek hagyományos verzióját nagyon szerettem, de már rég nem ettem. Nem tudtam milyen lesz, mennyire fog hasonlítani, de nem is igazán ez volt a fontos, hanem, hogy finom legyen, és az is lett.
20210410_210457.png

A tésztát és a magfölt már előre elkészítettem, így tényleg egy 5-10 perces ételről beszélhetünk, amihez ezeken kívül már csak pár dologra volt szükség.

Hozzávalók:

füstölt tofu
füstölt pirospaprika
fokhagymapor

fekete bors
újhagyma

Elkészítés:

A tofuból kipréseltem a vizet, majd felkockáztam, és egy kevés vízben megpároltam. Megszórtam a fűszerekkel, sóztam, aztán a tésztához öntöttem, és alaposan elkevertem. A tetejére magfölt tettem, végül a feldarabolt újhagymával díszítettem.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7516504076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása