Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Spenótos hajdinapalacsinta

2020. december 26. - S.Viendo

Már csak egy karácsonyi ételt fogok posztolni, amit idén erre az alkalomra készítettem, még pedig egy leves formájában, de addig is megosztom a mai vacsinkat, ami nem volt más, mint egy palacsinta. Szerettem volna használni a maradék friss spenótomból, és már untam, hogy smoothi-ba rakom, ezért most megpróbálkoztam valami mással. A színe tök jó lett, mindenképp ilyesmit szerettem volna elérni, ízre pedig teljesen semleges a tészta, így lényegében bármivel is tölthető.20201226_192136.png

Hozzávalók:

3/4 bögre hajdinaliszt
1/4 bögre kölesliszt
1 db tojás
1-2 marék friss spenótlevél
1 kk sütőpor
csipet só
növényi tej (nekem mandula)
kókuszolaj a sütéshez
20201226_192140.pngElkészítés:

A spenótot a tejjel összeturmixoltam, és elkevertem az összes hozzávalóval, kivéve az olajat, mert azzal vékonyan kikentem egy serpenyőt, és fél merőkanálnyi adagokban kisütöttem rajta a tésztát.

Gombakrémmel és maradék kesuföllel kentük, nyers koktélparadicsomot és fejes salátát, pirított lilahagymát ettünk mellé.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2716358296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása