Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Lusta asszony zserbója egészségesen

2021. április 22. - S.Viendo

A zserbót mindig is imádtam, volt is egy jó receptem hozzá, de meg kell hagyni, elég pepecselős az elkészítése, és nem épp egészséges hozzávalókból készül. Azóta találtam egy sokkal egészségesebb alternatívát, amit rögtön ki is próbáltam és bevált!
20210305_152645.png

A tészta hozzávalói (3 részre osztva):

150 g barna rizsliszt
150 g őrölt mandula (vagy kesudió)
50 g datolyaszirup
1 kk szódabikarbóna (vagy sütőpor)

A töltelék hozzávalói:

200 g aszalt sárgabarack
200 g darált dió
kevés víz
datolyaszirup

A tetejére:

100 g 90%-os étcsoki (vagy 2-3 ek kakaó/karobpor)
datolyaszirup
20210305_152629.pngElkészítés:

Az első tésztaréteget leraktam egy tepsi aljára, majd a töltelék következett, újra tésztaréteg, újra töltelék, végül a harmadik tésztaréteg, a tetejére pedig az olvasztott csoki / kakaómassza került, és az egészet 180 fokon 45 perc alatt készre sütöttem.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2416504108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása