Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Sütőtökös-céklás cukormentes süti

2020. december 07. - S.Viendo

A cukormentesség jegyében készítettem el ezt a fincsi desszertet, és nem bántam meg, mert csupa olyan zöldségből és gyümölcsből áll, amiket imádok. Ráadásul az egyik zöldség és gyümölcs még saját is volt, úgyhogy nagyon örülök, hogy végül ezt az ételt készítettem el. A terv, hogy még több hasonlóan cukormentes csodát alkossak!
20201123_151757.png

A tészta hozzávalói:

50 dkg sütőtökpüré
4 ek finomra darált kókuszreszelék
4 ek barnarizsliszt
2 ek kókuszzsír + a tortaforma kikenéséhez
20201123_145659.pngA krém hozzávalói:

2 db cékla
2 db birsalma
2 db körte
20201123_115515.pngElkészítés:

A zöldségeket és gyümölcsöket megmostam, a céklát meghámoztam, félbevágtam, és megkentem kókuszzsírral, majd a sütőtökkel együtt sütőpapírral bélelt tepsire tettem, és 200 fokon megsütöttem. A birsalmát héjastul négyfelé vágtam, szintén megkentem kókuszzsírral és tíz perc múlva a sütőtök és a cékla mellé raktam, végül 20 perc múlva együtt megpuhultak. A körte az egyetlen, ami nyers maradt, ezt csak meghámoztam, és kivettem a magházat.
20201123_151806.pngA sült sütőtök húsát kikanalaztam, kézzel összegyúrtam a kókuszreszelékkel, a liszttel, a kókuszzsírral és egy kiolajazott tortaforma aljába nyomkodtam, majd tíz percre sütőbe tettem. A birsalma magházát kivágtam, a céklával, és a körtével együtt felkockáztam, leturmixoltam és a tészta tetejére pakoltam.

Jó étvágyat!
20201123_145651.pngA recept nagyszerű, egyszerűen imádom, és gyorsan meg is van! Ismét erről a remek oldalról készítettem el.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr3116322218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása