Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 26. nap és a menü

2020. július 26. - S.Viendo

Őszintén nem tudom, melyik nap főztem utoljára, vagy legalábbis hogy mikor töltöttem el hosszabb időt a konyhában, mert azért egy-egy rövid főzésre vagy sütésre néha kiugrottam. Így az egész hétvége, sőt a péntek is, ismét a családomé lehetett! Már rég volt ilyen anya-baba tálalásos kép, úgyhogy épp itt volt az ideje, ráadásul ez most végre nem zabkása. :-)
20200726_080908.png

Ahogy a kezdő képen is látszik, ez a múltkori banánkenyerem, mert úgy gondoltam, hogy ez lesz a reggeli, amíg el nem fogy.

REGGELI: Mogyoróvajjal megkent kakaós banánkenyér, alma szeletekkel és ribizlivel

Tízórai most nem volt, mert későn reggeliztünk és ez nagyon laktató volt, úgyhogy ugorhatunk is egyből az ebédhez. Odaadtam a maradék tökfőzeléket a lányomnak és a férjemnek, gondoltam jó lesz majd nekem a Lidl-ben vásárolt teljes kiőrlésű kenyér. Csak itthon, miután megettem, derült ki, hogy nem is az volt, hanem valamilyen zsíros (???) cipó...

EBÉD: Vöröslencsefasírt vegán majonézzel, kenyérrel, nyers zöldségekkel (fejes saláta, koktélparadicsom, kígyóuborka)

Uzsonnára most valami sósat akartam készíteni, és nézegettem a neten jobbnál jobb recepteket, amikor megakadt a szemem egy zöldséges tócsnin.

UZSONNA: Brokkolis-édesburgonyás-zabos tócsni kesufölös-mustáros mártogatóssal
20200726_154117.pngEzzel nagyon jól laktam, úgyhogy vacsira nem kívántam már olyan sok mindent, leginkább maradékmentés miatt készítettem el az alábbi szép színes ételt.

VACSORA: Kukoricás bulgurtabbouleth saláta párolt zöldbabbal és csemegeuborkával
20200726_193405.pngMegint improvizáltam és ezt imádom! Azelőtt soha nem volt rá példa, mert nem bíztam eléggé magamban, hogy amit segítség nélkül csinálok, az jó lehet.

Ennek mostantól vége!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2316078526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása