Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Sültkrumplis pogácsa (vegán)

2020. október 24. - S.Viendo

Mostanában sokszor rendeltem a Don Pepéből vegán ételt, és a sült krumplijuk nagyon megtetszett, mert a fűszerezését szerintem nagyon eltalálták. Legutóbb viszont csalódás volt, és a baj az, hogy mivel ezt nem tudhattam előre, dupla adagot rendeltem belőle. Megmaradt tehát a nagy része, és mint tudjuk, a sültkrumpli másnap már nem olyan, mint frissen, ráadásul ez ízben sem volt jó. Nem akartam kidobni, így megpróbálkoztam pogácsa sütésével.
20201023_183345.png

A receptje ugyanaz, mint a sütőtökös pogimé, de mivel a sütőtök levesesebb, a krumpli viszont szárazabb, ehhez nem lisztet, hanem növényi tejet adtam pluszba.

Hozzávalók:

500 g maradék sültkrumpli
200 g kókuszolaj
250 g fehér búzaliszt
250 g teljes kiőrlésű búzaliszt
2 cs szárított élesztő (14 g)
2-3 tk só
2 dl rizstej (vagy amennyit felvesz)

Elkészítés:

A hozzávalókat összegyúrtam, egy konyharuhával letakarva, meleg helyen kb. két óra alatt a duplájára kelesztettem. Kiliszteztem egy nyúltófát, és ujjnyi vastagra nyújtottam a tésztát, majd pogácsa szaggatóval kiszaggattam. 200 fokra előmelegített sütőben, sütőpapírral bélelt tepsin, kb. 20-25 perc alatt megsütöttem.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8516255726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása