Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán babfőzelék

2020. július 26. - S.Viendo

Na ez az az étel, amelynek összetevőit hasra ütés szerűen adagoltam, és tapasztalatom szerint ilyenek az igazán jól sikerült ételek. Persze ezek után ember legyen a talpán, aki meg tudja alkotni a receptet, de azért igyekszem megtenni minden tőlem telhetőt. :-)
20200719_120424.png

Hozzávalók:

250 g fehér babkonzerv
250 g vörös babkonzerv
1 db vöröshagyma
5 gerezd fokhagyma
3 db babérlevél + 1 kk őrölt babér
2 ek őrölt pirospaprika
só, bors ízlés szerint
1 dl vegán tejföl (Aldisat használtam)
pár ek teljes kiőrlésű liszt (elhagyható, csak akkor kell, ha nem lesz elég sűrű)

Elkészítés:

Az apróra vágott vöröshagymát és az összetört fokhagymát megpirítottam az olajon, és hozzáadtam az átmosott, lecsepegtetett babokat. Beletettem az összes fűszert, felöntöttem egy kevéske vízzel és kb. 15 percig hagytam kis lángon, fedő alatt, hogy összeérjenek az ízek. A léből egy keveset a tejfölhöz adtam és elegyítettem őket, majd visszaöntöttem a babhoz, végül alaposan elkevertem benne. Hagytam picit még rotyogni, aztán elzártam alatta.

Jó étvágyat!

Még a 19. napon készítettem el ezt a fogást, és óriási sikert aratott a családomnál, főleg a férjemnél. Feltétnek lilakáposzta fasírtot sütöttem és a teljes kiőrlésű zöldséges kenyeremmel ettük. Természetesen bármilyen zöldséges fasírt, vagy kenyér illik hozzá, de így nagyon laktató volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1116043650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása