Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 19. nap és a menü

2020. július 19. - S.Viendo

Mai nap játszottam a színekkel, élveztem a főzést - habár mindig élvezem - és még kenyeret is sütöttem! Ez nem akármilyen kenyér, hanem csupa egészséges zöldséggel van teli. A főzelékemet pedig nagyon megdicsérte a férjem: "Éttermi minőség, ez NB1-es!"
20200719_120350.png

Azt tudni kell, hogy az uracskám nem épp az egészséges étkezés híve, illetve egyáltalán nem tudatos ebben, mint én, viszont a babfőzeléket azt szereti. Neki először furcsa volt pl. az, hogy zöldségfasírt, vagy hogy egészséges édesség, és én eleinte nem is voltam jó ezekben.
20200719_120400.pngNyilván idő megtanulni mindent, de már látom rajta is, hogy kezdi elnyerni a tetszését, amiket alkotok. A lányomra ebben mindig is számíthattam, mert ő befal mindent amit elé rakok, vagy lehet hogy csak azért, mert nagyon éhes. :-) Lássuk, hogyan alakult a mai napom menü szempontjából!

Még mindig maradt a pépből, úgyhogy ezt adtam a mai reggelinkhez is, egy kis aszalt gyümivel megspékelve.

REGGELI: Fahéjas-diós-almás-zelleres-aszalt szilvás zabkása lenmaggal
20200719_074621.pngFutottam ma 1 km-t, és utána nagyon jól esett tízóraira a smoothi, aminek gyönyörűséges lila színe lett a lila káposzta levétől. Egy banán is volt benne, az édes íz kedvéért, és így nekem nagyon bejött, igazi csajos ital lett belőle! :-)
20200719_103624.pngIdő közben elkészült a teljes kiőrlésű magos kenyerem is, amiből nap végére már nem sok maradt, mert nagyon ízlett mindenkinek. Ezt ettük a főzelékhez és a fasírthoz, amiket szintén ma készítettem.

EBÉD: Babfőzelék lila káposztafasírttal és házi teljes kiőrlésű, zöldséges kenyérrel 
20200719_120429.pngÉn annyira jól laktam az ebéddel, hogy még öt óra múlva sem voltam igazán éhes, épp csak motoszkált bennem valami, hogy enni kéne. Az uzsonna időn is túl voltunk már, azt hittem, hogy nem is fogok enni ma többet, de megláttam a csini színes kenyeremet, és végül megkentem vegán kőrözöttel.

VACSORA: Kőrözött ízű fermentált kölessel megkent teljes kiőrlésű zöldséges kenyér csírákkal
20200719_174724.pngNagyon elégedett voltam ma magammal, illetve a menümmel, de persze azért továbbra is jól jön minden tanács növényi alapú étrend téren.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1416037316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása