Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 21. nap és a menü

2020. július 21. - S.Viendo

Lassan jönnek most már a receptek is, mert sok szép dolog született ebben a pár napban, melyeket muszáj megosztanom, hátha másnak is hasznára válik, és szívesen kipróbálná. Úgy tűnik egyelőre a kásától nem tudok elszakadni, és szerintem elég sűrűn ez lesz majd a reggeli, mert gyorsan megvan. A nap többi étkezését viszont tovább színesítettem, és most már egyre több saját ötlet is szerepel bennük.

REGGELI: Fahéjas-almás-banános-szilvás zabkása dióval és lenmaggal
20200721_075537.png

Tízóraira csak egy banánt ettem, mert egész délelőtt úton voltam, és ilyenkor ez a legpraktikusabb elemózsia. Könnyen szállítható, gyorsan elfogyasztható, finom és kellően laktató is egyben.

Ebédre maradt egy kis lencse dahl, és egy kis lilakáposzta fasírt is, úgyhogy megnéztem, mennyire passzolnak egymáshoz egy általam készített kis teljes kiőrlésű kenyérrel. Szó se róla, nagyon finom lett ez a kombináció is, és kellőképpen jól laktam vele.
20200721_120342.pngAzt olvastam, hogy ne vacsira, tehát ne a nap utolsó étkezésében, hanem inkább uzsira vagy ebédre együnk nyers zöldségeket, mert a főttet sokkal könnyebben fel tudja dolgozni a szervezetünk. Ennek igyekszem is eleget tenni, úgyhogy már sokkal korábban fogyasztom el a nyers zöldségeimet.

UZSONNA: Kőrözött ízű fermentált kölessel megkent házi teljes kiőrlésű kenyér csírákkal, nyers zöldségekkel: spenót levél, koktélparadicsom, kígyóuborka, lila hagyma, kápia paprika
20200721_163818.pngMa a vacsorámra vagyok a legbüszkébb, még pedig azért, mert amellett, hogy szerintem csinos kis tányért alkottam, teljesen önállóan állítottam össze a rajta lévő ételeket. Ehhez nem nézegettem más oldalakat, recepteket, egyszerűen csak elengedtem a fantáziámat, (aztán megnéztem, mi van a hűtőben), és improvizáltam egyet.

VACSORA: Bulgurtabbouleth saláta, grillezett kakukkfüves édesburgonya-lilahagyma-fokhagyma, párolt zöldbabbal, és pisztáciával megszórva
20200721_185925.pngRájöttem, hogy ez hiányzott igazán az életemből, hogy itt olyan szabadságérzés fogott el, ami a szunnyadó kreativitásommal tudott párosulni. Ha valaki érti miről beszélek, az már biztosan átélt hasonlókat, és én is szeretném még sokszor érezni ezt.

Természetesen minden jó tanácsra nyitott vagyok továbbra is! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8716041534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása