Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Bulgurtabbouleth-saláta

2020. június 07. - S.Viendo

Volt egy szép nagy csokor petrezselymem, néhány régebbi paradicsomom, úgyhogy gondoltam, összedobom ezt a gyors és egyszerű kaját, ami amellett, hogy finom, rendkívül laktató is.
20200607_182817.png

A receptet a Liszt- és cukormentes ételek című szakácskönyvből vettem, amelyet majd be fogok mutatni itt a blogon.

Hozzávalók:

20 dkg barna bulgur
30 dkg paradicsom
olívaolaj
1 nagy csokor petrezselyem

fél citrom kifacsart leve

Elkészítés:

A bulgurt forrásban lévő vízbe tettem, majd elzártam alatta a hőt, és fedő alatt hagytam, hogy kb. 15 perc elteltével megpuhuljon. Addig a paradicsomokat felnyolcadoltam, és egy hőálló tálba raktam, majd meglocsoltam őket az olajjal. 180 fokos sütőben addig sütöttem, míg picit megpuhultak, de még nem veszítették el alakjukat.

Amikor a bulgur kész lett, megsóztam, hozzákevertem egy kis olajat, a citromlét, és beleraktam a felaprított petrezselymet is, a legvégén pedig a paradicsomok kerültek bele, olajukkal együtt.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7915745910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása