Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 11. nap és a menü

2020. július 11. - S.Viendo

Ma nagyon későn keltem, legalábbis saját magamhoz képest, és a kis családom is még javában durmolt fél 9-kor, ezért megcsúsztunk picit a reggelivel. Semmi gond, előfordul az ilyesmi, legalább nem kell tízóraizni, jöhet rögtön az ebéd! :-D
20200711_173717.png

Előbb azonban talán kezdjük a reggelivel, mert az az első a sorban. Végre kaptam szilvát, úgyhogy azzal dúsítottam többek közt ezt az étkezést.

REGGELI: Szilvás-fahéjas-diós zabkása
20200711_090758.pngAhogy említettem is, tízórai nem volt, úgyhogy az ebéddel folytatódott a napi menü, ami a tegnapi étel volt megint.

EBÉD: Rakott kel
20200710_120420.pngUzsonnára vagy uzsi előtt gyorsan kellett készítenem valamit, mert eléggé megéheztem, ezért hogy időt nyerjek, hosszú idő óta most először csináltam smoothi-t. Nem tudtam, hogy amiket beledobálok, az összeturmixolva milyen lesz, de meglepően finomra sikeredett.

Spenótos-uborkás-banános smoothi rizstejjel
20200711_150847.pngVacsira összeütöttem pár dolgot a konyhában, ami nem tartott túl sokáig, viszont annál finomabb végeredmény kerekedett ki belőle.

VACSORA: Tárkonyos vegyes zöldséges egytál, kovászos kenyérrel és szezámmaggal
20200711_174136.pngAhogy korábban említettem, ezzel az étellel nem laktam jól, mert valószínűleg nem volt elegendő a napi tápanyag bevitelem. Még szerencse, hogy kéznél volt a megbontott vegán kekszem, úgyhogy azzal csillapítottam az éhségemet.

Ha most utólag megnézném, biztosan az ajánlott napi tápanyag mennyiség alatt lennék, úgyhogy jelenleg az a dolgom, hogy már ma megtervezzem a holnapi menümet.

Az előző posztban említettek alapján ez nem lesz nehéz, de meglátjuk, mire jutok. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9215995238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása