Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Zöldbabbal és padlizsánnal töltött vegán rakott kel

2020. július 11. - S.Viendo

Gondolkoztam, milyen címet adjak ennek a receptnek, mert egy másik rakott kel recept már szerepel a blogomon, ezért úgy döntöttem, mindegyiknek arra módosítom a nevét, amilyen töltelék van benne. 
20200710_120420.png

Ezt szintén egy lecsós alappal töltöttem meg, csak ebben a padlizsánon kívül még zöldbab is van, a gabonát pedig lecseréltem kölesre.

Hozzávalók:

30 dkg zöldbab
1 db padlizsán
2 db paradicsom
1 db paprika
1 db kelkáposzta
1 db vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
3 marék köles
1 db paradicsomkonzerv
só ízlés szerint
pirospaprika
olívaolaj
szárított bazsalikom, oregánó
20200710_120410.pngElkészítés:

A padlizsánt sütőben 200 fokon kicsit meggrilleztem, majd miután kihűlt, lehúztam a héjját. A kölest és a zöldbabot külön-külön megfőztem, a káposztaleveleket leforráztam, a zöldségeket felaprítottam. A vöröshagymát pirítani kezdtem az olajon, majd beledobáltam a paprikát, a paradicsomot, és miután megpuhultak, a padlizsán is bele került felkockázva.

Egy serpenyőben olajon szintén pirítani kezdtem a fokhagymanyomón áttört fokhagymát, és rádobtam a zöldbabot is, néhány perc alatt összesütöttem őket. A kölest és a fokhagymás zöldbabot beleöntöttem a padlizsános lecsóba, befűszereztem, és hozzáadtam a paradicsompürét.

Miután összekevertem az egészet, egy hőálló tálat kiolajoztam és a káposztaleveleket felét az aljára pakoltam. Következő réteg a lecsó volt, majd a tetejére pakoltam a káposzta másik felét. Meghintettem pirospaprikával, és  betettem a 180 fokra előmelegített sütőbe kb. 20 percre, hogy az ízek összeérjenek.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr4115995244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása