Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Gombával töltött rakott kel

2020. június 28. - S.Viendo

Most tényleg rákaptam a teljesen vegán fogásokra, úgyhogy megint csak egy hasonló étel mellett döntöttem ebéd gyanánt, és így már zsinórban ötödszörre osztom meg az ilyen jellegű receptemet.
20200628_122105.png

A recept igazából nem is az enyém, hanem egy szuper oldalon találtam, és nagyon jól nézett ki az étel a képeken, így én is kedvet kaptam hozzá. Az enyém annyira nem néz ki jól, de legalább finom volt. :-)

Hozzávalók:

1 kg kelkáposzta
fél kg csiperkegomba
3/4 bögre jázminrizs
1 db vöröshagyma
1 db paradicsom
1 db paprika
olívaolaj
só, bors ízlés szerint
2 ek pirospaprika
2 tk majoranna
1 tk őrölt kömény
1 tk őrölt koriander

Elkészítés:

A káposztát és a rizst külön-külön edényben, enyhén sós vízben puhára főztem, majd leszűrtem és hagytam hűlni. A vöröshagymát, paprikát, paradicsomot felkockáztam, és az olajon megpirítottam, majd beledobtam a fűszereket és jól elkevertem. Legvégül bele került a tetszőlegesen felszeletelt gomba is, ami 5-10 perc alatt meg is puhult, és aztán ebbe forgattam a rizst.

Kikentem egy tepsit olajjal, és rárétegeztem a káposztát, a gombás-rizses masszát, végül újra a káposztát. Zabtejszínből és teljes kiőrlésű lisztből tejfölt készítettem és azt kentem a tetejére, vagy lehet bolti vegán tejfölt rakni rá, de igazából ez el is hagyható.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2415972256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása