Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Almaszószos zabmorzsás karácsonyi sütemény

2020. december 24. - S.Viendo

Egy karácsonyi sütemény is lehet finom és egészséges, ráadásul könnyen el lehet érni, hogy a megszólalásig hasonlítson arra a megszokott ízvilágra, amit anyáink és nagyanyáink alkottak. Ez a süti ilyen, nagyon finom, ráadásul számomra tényleg hozza az igazi karácsonyi hangulatot. :-)
20201214_080405.png

A szósz hozzávalói:

4 db nagy édeskés alma
1-2 db banán
3 ek őrölt szerecsendió
3 ek őrölt fahéj
150 g aranymazsola

A morzsa hozzávalói:

200 g darált dió
300 g zabpehely
3 ek kókuszolaj
3-4 ek nyírfacukor
2 ek őrölt fahéj
20201214_080321.pngElkészítés:

A szószhoz megpucoltam az almákat, feldaraboltam őket és a fűszerekkel, meg a mazsolával együtt közepes lángon feltettem főni egy kevés vízben. Addig a banánt egy villával pürésítettem, majd amikor az alma és a mazsola megpuhult, a szósz picit kihűlt, hozzákevertem a banánt.

A diót összekevertem a zabpehellyel és a fahéjjal, majd hozzáadtam a cukrot és az olajat, majd alaposan összedolgoztam. Egy tepsit kibéleltem sütőpapírral, és az alját beterítettem az almaszósszal, tetejére került a zabpelyhes morzsa. 200 fokra előmelegített sütőben 15-20 perc alatt aranybarnára sütöttem.

Jó étvágyat és áldott békés Karácsonyt kívánok mindenkinek!
20201214_080326.pngA receptet itt találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7916355266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása