Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 9. nap és a menü

2020. július 09. - S.Viendo

A kilencedik napom sütéssel-főzéssel, alkotással, csinosítással telt, aminek nagyon örültem, mert hiányzott már egy kicsit a konyha. Azon kaptam magam, hogy nem igazán nézek recepteket, hanem magamtól próbálok összedobni valami ehetőt, minden egyes étkezés alkalmával. Közben megterveztem a holnapi menüt is, és hogy könnyítsek magamnak, egy részét előre elkészítettem. Ettől (is) csodás ez a veganizmus!
20200709_153644.png

Van egy gesztenyekrémem a hűtőben, amit már régebb óta veszek, és eddig csak kenyérre kentem, illetve néha belecsempésztem a smoothi-ba. Most arra gondoltam, feldúsíthatnám vele a reggelinket is, és mivel bevált, többször fogom ebben az étkezésben használni.

REGGELI: Almás-gesztenyés-mandulás zabkása

20200709_080559.pngTízóraira megettem egy banánt, és többnyire ez szokott lenni a tízóraim összetétele, hogy csak egy kis gyümit eszem, mert a reggelivel általában eléggé jól lakok.

Ma ebédre a tegnapi, azaz a nyolcadik napi kihívás menüje került tálalásra ismét, és mindössze egy kis saját készítésű tzatzikivel egészítettem ki.

EBÉD: Lencsefasírt barna rizzsel, friss vegyes salátával és vegán tzatzikivel
20200709_120814.pngUzsira hummuszt csináltam csicseriborsóból, aminek készítésekor a többi összetevőt hozzá improvizáltam.

UZSONNA: Csicserihummuszos teljes kiőrlésű abonett (búzacsírával), nyers fejes saláta, spenót levél, újhagyma, paradicsom, retek, csírák, zöld olíva bogyó
20200709_153702.png20200709_154023.pngVacsira gondolkodtam, hogy egyek-e egyáltalán valamit, de végül megéheztem, úgyhogy kentem két szelet szilvalekváros-homoktövises, kovászos kenyeret. Múltkor vettem vegán kakaós kekszet, és abból két szemet még elnyammogtam így a nap végére.

Szeretném továbbra is a visszacsatolást a menüimről, úgyhogy kedves vegánok, írjatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2615992398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása