Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán csicserihummusz

2020. július 10. - S.Viendo

Már fut egy hummusz recept a blogomon házi hummusz címmel és az is vegán, de rájöttem, hogy sokkal kevesebb alapanyagból is ki lehet hozni ugyanolyan finomat, ha nem finomabbat!
20200709_153633.png

Nagyon jól tudtam, hogy mi kell bele, de mégse adtam hozzá minden összetevőt, amit korábban igen, mert kíváncsi voltam, hogy így milyen lesz. Szerintem sokkal jobban sikerült, mint a korábbi verzió, nem hiába mondják, hogy a kevesebb néha több.

Hozzávalók:

200 g csicseriborsó konzerv
2 tk tahini szósz (szezámkrém - én házilag készítem)
citrom pár csepp leve
só ízlés szerint
víz a hígításhoz

Elkészítés:

A borsót alaposan átmostam, lecsepegtettem, botmixerrel pürésítettem, majd jól elkevertem benne a többi összetevőt, és víz hozzáadásával beállítottam a megfelelő állagot.

Jó étvágyat! 

Nagyon megszerettem a hummuszt, úgyhogy méltónak találtam rá, hogy tovább kísérletezzek rajta, ezért elkészítettem egy élénkebb verzióját is. Semmi mást nem adtam hozzá pluszban, csak egy pár kk őrölt pirospaprikát, és ilyen gyönyörű színe lett!
20200722_152732.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2615993550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása