Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Házi hummusz

2020. április 07. - S.Viendo

Csináltam hummuszt és jól sikerült! Eddig csak a boltok polcairól vettem le az előre elkészített krémet, na persze előtte meg is kellett ismernem, hogy milyen ez, és egyáltalán micsoda. Azelőtt csicseriborsót sem ettem, azt sem tudtam, hogy mi fán terem, de hála a diétának, vagy étrendmódosításnak, megtudtam milyen finom és mi mindenre jó.
20200407_191253.png

Csinálok majd egy olyan részt a blogon, ahol részletesen leírom az egyes élelmiszereket, és azok jótékony hatását, ezért most csak simán megosztom a receptet

Hozzávalók:

200 g csicseriborsó
100 g szezámmag
1 gerezd fokhagyma
1 dl olívaolaj
só, fehérbors
1 tk őrölt római kömény
citrom leve (pár csepp)
víz

Elkészítés:

A csicseriborsót botmixerrel pürésítettem, közben egy serpenyőben megpirítottam a szezámmagot. Miután megpirult, finomszemcsésre daráltam és elkevertem az olívaolajjal. Ezt a masszát és a többi alapanyagot hozzáadtam a borsóhoz és jól elkevertem. Kis víz segítségével lehet javítani, lazítani az állagán, ha túlságosan ragacsos lenne.

Teljes kiőrlésű magvas kenyérre kentem, és friss zöldségeket, zöld olívabogyót ettem hozzá.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7615597994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása