Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 8. nap és a menü

2020. július 08. - S.Viendo

Hú ha! Ez már a nyolcadik nap! Észre se vettem, olyan gyorsan eltelt. Mondjuk nem is ettem ma olyan nagyon sokat, meg a délelőttöm elment a bevásárlással, és kb. 1 órám maradt ebédet rittyenteni. Kicsit megcsúsztam, de sikerült végül. Hála a vegán étrendnek!
20200708_122610.png

Mivel bevásárolni készültem - a gyerekkel együtt -, a reggelit kicsit felgyorsítottam, hogy el tudjunk indulni, így lett belőle ez az egyszerű de nagyszerű étel.

REGGELI: Kókuszos-mandulás-banános zabkása
20200708_080246.pngTízóraira málnát ettem, ami a saját kertemből való.
20200707_080327.pngJött a villámgyors ebéd készítés, amire még most sem jöttem rá, hogyan sikerült tényleg ennyire gyorsan összerakni...

EBÉD: Lencsefasírt barna rizzsel, friss vegyes salátával és vegán majonézzel
20200708_122616.png20200708_122417.pngA majonéz nem saját gyártmány, de nem bántam meg, hogy kipróbáltam, annyira nem rossz. :-)

Kicsit későn ebédeltem, így az uzsonna is eltolódott, ami egy egészséges süti volt ismét, de már az utolsó darab. Igazából ez volt a napom utolsó étkezése, mert jól elteltem, nem is igazán lettem már éhes a nap folyamán. Az ebédnek való párosítás 4 órán át kitartott, szóval majd érdemes lesz ezen a vonalon elindulni.

Köszönöm, ha írtok, kedves vegánok a napi menüimmel kapcsolatosan!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr10015990432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása