Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Futással kapcsolatos tanulságaim

2020. május 28. - S.Viendo

Amikor nemrég elterveztem, hogy futni fogok, jó alaposan felkészültem rá lelkiekben, sőt posztot is írtam róla, hogy elkezdtem a futást. Napi szinten viszonylag gyorsan emeltem a távot, de nagyon hamar bebizonyosodott, hogy ez így nem fog menni. Ezt szintén megírtam a blogon, és még azt is megosztottam részletesen, hogy mik voltak az első tapasztalataim.

Most már, hogy ezeken túl vagyok, le tudtam szűrni bizonyos tanulságokat, és ezek fényében folytathatom tovább a futást. Nem úgy folytatom, ahogy elkezdtem, mert tanultam a hibáimból, ugyanis most már rájöttem, hogy hol, vagy hogyan rontottam el.

Amit másképp fogok csinálni:

1. Heti szinten emelem a táv hosszát, vagy ahogy jól esik.
2. Napi egy alkalommal futok.
3. Más technikával futok, azaz egy kicsit dinamikusabban.
4. Hagyom, hogy segítsen előre vinni a lendület.
5. Az orromon szívom be, a számon fújom ki a levegőt.
6. Ha kell, futás közben többször iktatok be sétát.

Most kb. 2-3 hete újra futok, és semmi baja a térdemnek, legalábbis akkora fájdalmaim nincsenek, mint korábban voltak. Ha mégis előfordul, hogy sajognak kicsit, előveszem a gyógynövényes krémemet, és alaposan bekenem vele őket.

Jelenleg két kört vagyok képes lefutni úgy, hogy közben beiktatok egy igazán rövid, 10-15 lépésnyi sétát, ezalatt kicsit kifújom magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7315720038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása