Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Narancsos-cukkinis muffin

2020. május 14. - S.Viendo

Soha életemben nem sütöttem még muffint, habár gondolom ez nem meglepő azok számára, akik olvasták a céklás brownie című bejegyzésemet. Sok sütit csak most próbálok ki, mióta anya vagyok, és azóta, hogy a lányom eszik már szilárd táplálékot. Imádja a főztöm, legalábbis eddig nem volt gond azokkal az ételekkel, amelyeket készítettem neki.

Szeretnék újabb és újabb, minél változatosabb, finomabb ételekkel előrukkolni számára, hogy semmiben se szenvedjen hiányt. Így esett a választásom most erre a muffinra is, melynek receptjével szintén abban a bizonyos szakácskönyvben találkoztam.
20200514_180138.png

Hozzávalók:

1 db cukkini (kb. 125 g)
100 ml frissen facsart narancslé
165 g zabpehelyliszt
fél tk szódabikarbóna
1 csipet só
45 g kókuszolaj
1 db tojás vagy 1 ek őrölt lenmag+3 ek víz
60 g nyírfacukor
60 g aranymazsola

Elkészítés:

A cukkinit meghámoztam, megmostam, és sajtreszelőn lereszeltem. Egy tálban összekevertem a lisztet, a sót, a szódabikarbónát. Egy másik tálban pedig a tojást, a cukrot, a narancslevet és az olajat. A száraz és a nedves hozzávalókat is összekevertem egymással, végül beletettem a cukkinit, a mazsolát, és jól elkevertem az egészet.
20200514_181148.pngAz így kapott masszát közepes méretű muffinkosárkákba kanalaztam, amiket egy muffinsütő forma mélyedéseibe helyeztem, és 160 fokra előmelegített sütőben 30 perc alatt készre sütöttem. Érdemes fogpiszkálóval vagy villával megszúrni, és hogy ha nem ragad rá a tészta, akkor a muffin elkészült. Ezután már csak ki kell venni a sütőből, és hagyni kihűlni. Én kicsit még melegen forgattam ki a sütiket a formájukból.

Jó étvágyat!
20200514_181458.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr4015694836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása