Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Céklás brownie

2020. május 10. - S.Viendo

Ééééééés… igen! Megsütöttem! Végre! Elkészült életem első céklás brownie-ja!
20200509_200352.png

Azért ekkora a lelkesedés és az öröm, mert eddigi életem során számtalanszor elterveztem, hogy sütni fogok valamilyen... akármilyen... bármilyen brownie-t. Már évekkel ezelőtt kiszúrtam magamnak ezt a remek sütit, amit nagyon szerettem volna egyszer megkóstolni. Eddig sajnos valahogy úgy alakult, hogy nem volt alkalmam és lehetőségem erre, de most eljött az én időm!

Hozzávalók:

2-3 db közepes cékla
200 g étcsokoládé
100 g kókuszolaj
220 g nyírfacukor
100 g zabpehelyliszt
3 db tojás vagy 3 ek őrölt lenmag+9 ek víz
1 tk vaníliakivonat

Elkészítés:

A céklákat meghámoztam, megmostam, sajtreszelőn lereszeltem és megfőztem, utána leszűrtem és hagytam hűlni. A csokit alacsony hőfokon olvasztani kezdtem az olajjal együtt, és mikor teljesen elolvadtak a kockák, hagytam ezt is kihűlni kicsit.

Ezután a csokis masszához adtam a vaníliát, a cukrot és a tojásokat, majd egy villával jól elkevertem az egészet. Beleszórtam a lisztet, a céklát, szintén elkevertem és egy sütőpapírral bélelt, mélyebb falú tepsibe öntöttem az így kapott egyveleget. 160 fokra előmelegített sütőben 30 perc alatt készre sütöttem.

Jó étvágyat!

Ha elkészült, ki kell venni a sütőből, kicsit hagyni hűlni, majd egyforma kockákra felvágni.
20200509_192836.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr515675754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása