Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Plankelés 1. szint

2020. május 01. - S.Viendo

Mélyen, legbelül igazából már tegnap is éreztem késztetést, de valójában csak ma határoztam el magam, hogy szintet fogok lépni plankelésben. Mivel az első szint már elég jól megy, elérkezettnek láttam az időt arra, hogy elkezdjem a második szintet. Ez mind szép és jó, na de mit is tartalmazott az első szint, igaz?
e90af3da5d4793b5752bcf5c7ee0885e.png

A kép forrása: pinterest.

A plankeléshez én egy mobiltelefonos alkalmazást (applikáció, a továbbiakban app) használok, amit a férjem mutatott nekem, és talán ösztönzésből, vagy mert jól esik neki, velem együtt csinálja. Az app neve 5 minutes plank timer.

Az egésznek az a lényege, amiről már korábban is írtam, hogy ki kell tartani magunkat bizonyos testhelyzetekben X ideig. Ha egy szint már jól megy, tovább lehet lépni a következő szintre, amelyek egyre több és nehezebb gyakorlatokat tartalmaznak, és több ideig is kell kitartani magunkat.

Az első szint úgy néz ki, hogy összesen négy féle testhelyzetet kell felvenni, a végén ötödikként pedig megismételni az elsőt. Egy-egy gyakorlat alkalmával 12-17 másodpercig tartjuk ki magunkat, vagy addig, ameddig sikerül. Kifényképeztem az app-ból az első szint lépéseit, így talán sokkal érthetőbb, mint leírva.
20200501_213743.pngÉrdemes felhangosítani az app-ot, mert akkor hallhatjuk, hogy egy kedves férfi hang visszafelé számol, ami szerintem elég nagy segítség abban, hogy tudjuk, hol tartunk, és arra ösztönöz minket, tartsunk ki végig. Aki kedvet kapott, vágjon bele még ma, nem fogja megbánni! :-)

Hajrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2415653560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása