Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Banános hókifli - életem első hókiflije sikerélmény lett!

2020. december 20. - S.Viendo

Ahogy tegnapelőtt, a kakaós gyümölcsös hajdinagombóc posztomban említettem, hétvégén hókiflit készítünk, ha törik, ha szakad, és ez így is lett. A lányom 2 évesen olyan beleéléssel segített, annyira szépen gyúrta a kis kifliket, hogy öröm volt nézni. Az ő keze munkájától még finomabb lett ez az amúgy is isteni finom, egészséges édesség. :-)
20201219_175102.png

Hozzávalók:

2 db érett banán
15 dkg barna rizsliszt
10 dkg rizsliszt
5 dkg darált dió
5 dkg darált mandula
10 dkg kókuszolaj
1 db bio citrom lereszelt héja
csipet só
egy kevés fahéj
1-1 kk vanília őrlemény és nyírfacukor a szóráshoz
20201219_175051.pngElkészítés:

Összekevertem egy tálban a száraz hozzávalókat: a liszteket, a fahéjat, a sót, az olajos magvakat (amiket serpenyőben picit átpirítottam), majd bele reszeltem a citrom héját is. A banánokat egy villával pépesítettem, hozzáadtam az olajat, végül hozzákevertem a szárazakhoz. Nekem egy órát pihent a hűtőben, de elvileg félóra is elég neki. (Ezalatt el tudtunk menni egyet sétálni.)
20201219_175055.pngA sütőt 175 fokra előmelegítettem, a masszából diónyi adagokban kis kifliket formáztunk, és egy sütőpapírral bélelt tepsire pakoltuk őket, aztán 15 perc alatt megsültek. Ezalatt kikevertem a vaníliát a cukorral, majd megszórtuk vele a forró kifliket.

Jó étvágyat!

Imádom ezt a receptet (is), nagy segítségemre volt ismét kedvenc oldalam. <3

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7916351824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása