Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Kakaós gyümölcsös hajdinagombóc

2020. december 18. - S.Viendo

Lassan talán a végére érek az elmaradt recepteknek, és már azokat az ételeket posztolhatom, amiket ténylegesen aznap készítek el. A hétvégén hókiflit szeretnék sütni a kislányommal, hiszen közeleg a Karácsony, és ezt nyilván nem a két ünnep között, vagy jövőre szeretném megosztani. :-) Addig viszont még posztolok, ami felgyülemlett, mert általam is kipróbáltak, és garantáltan isteniek ezek az ételek!20201125_095034.png

Ezt a gombócot reggelire ettük, mert volt még egy kis főtt hajdinám. Egyre többször építem be a napi menünkbe ezt az értékes gabonát.

Hozzávalók:


kb. 30 dkg főtt hajdina
2 db érett babán
5 szem aszalt datolya
1 db alma
5 ek zabpehely
4 ek kakaópor
fél marék aszalt goji bogyó (el is hagyható)
őrölt kardamon
szerecsendió
vanília
fahéj
30 g darált kókuszreszelék
20201125_095039.pngElkészítés:

Az almát héjastul lereszeltem, a banánokat egy villával pépesítettem, a datolyát és a goji-t forró vízbe áztattam, majd ezt is pürésítettem. A kókuszreszelék kivételével az összes hozzávalóból kis gombócokat gyúrtam, végül meghempergettem a már említett reszelékben.

Jó étvágyat!
20201125_095046.pngRecept forrás ismét innen. Imádom! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr5416350316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása