Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Nyers zöldségturmix

2020. október 23. - S.Viendo

Három napja fent van a fogszabi, és nagyon szokatlan még, ugyanis ez egy rögzített fogszabályzó, amilyen nekem utoljára kb. 24 évvel ezelőtt volt felrakva. Már akkor se szerettem, de hát ki szereti? A végeredmény viszont önmagáért beszél, legalábbis ami a felső fogsoromat illeti. Bízom benne, hogy az alsó is olyan szép lesz majd, és abban is, hogy minél előbb kész lesz. Minimum egy évvel kell számolni, úgyhogy addig is a nyers zöldségeket turmixolt változatban fogom elfogyasztani.
20201023_102759.png

Így rövid időn belül egyszerre nagyobb mennyiséget is ihatok belőle, vagy szép lassan elkortyolgathatom, miután elkészítettem. A dolog egyáltalán nem bonyolult, úgy működik, mint a gyümölcsturmix, vagy smoothi, csak nem édes végeredményt kapunk, hanem sósat. Nekem ugyanis néha hiányzik egy pici kis só a nyers zöldségek mellől, ezért rakok bele azt is. A mai turmixomban a paradicsomé a főszerep, és ehhez kevertem hozzá még pár zöldséget, amik már kezdtek kókadozni a hűtőmben.

Hozzávalók:

fél pritamin paprika
2 db közepes paradicsom
1 marék bébispenót
2 db pici retekgumó
fél szál halványító zeller (zellerszár)
egy kevés petrezselyemszár (lehet levél is)
2-3 dl házi paradicsomlé (vagy bolti paradicsompüré)
1 kiskanál kurkuma
ízlés szerint só
egy kevés hidegen sajtolt kendermag olaj
pár csepp citromlé
fél marék pirított fenyőmag (elhagyható)
20201023_104327.pngElkészítés:

Az összes zöldséget megtisztítottam és tetszőlegesen feldaraboltam, majd a többi hozzávalóval együtt a turmixgépbe raktam és jó alaposan megturmixoltam.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7316255200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása