Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Várva várt nyers sali

2020. október 14. - S.Viendo

Tegnap a maradék basmati rizshez főztem vadrizst, és hagymás zöldborsót is készítettem, hogy tartalmasabb legyen, de már egy kis nyers salátára vágytam, úgyhogy ma ezt állítottam össze ebédre. Előnye, hogy nem igényel sok időt, pikk-pakk megvan, az íze pedig isteni!
20201014_125657.png

Hozzávalók:

4 db nagy fejes saláta levél (bármilyen más saláta is jó)
5-6 db koktélparadicsom
1 db kisebb kápia paprika (vagy pritamin paprika)
1 db kisebb retek
fél fej kisebb lilahagyma / vöröshagyma
1 marék hántolt napraforgómag
fél marék fenyőmag
pár csepp kendermag olaj
néhány facsarásnyi citromlé

Elkészítés:

A zöldségeket tetszőlegesen feldaraboltam, a magvakat forró serpenyőben megpirítottam (vigyázat, a fenyőmag nagyon könnyen megég), aztán minden alaposan összekevertem. A végén meglocsoltam az olajjal és a citrom levével.

Párolt vadrizzsel tálaltam.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr3216238990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása